Bike&Beer Festival 2021 - Težja trasa

TEŽJA TRASA (ENOSLEDNICE IN TRAILI)

Težja in tudi tehnično bolj zahtevna trasa (dolžina 32 km, 900 višinskih metrov, +/- odvisno od števila krogov na Javor Trails), je namenjena izkušenim gorskim kolesarjem, ki se navdušujejo nad vožnjo po enoslednicah oziroma trailih. Do izhodišča trase, ki se nahaja na nadmorski višini 735 m boste lahko poleteli s helikopterjem (97 €), ali pa vas bo do tja pripeljal naš shuttle (brezplačno).

Izhodišče trase se nahaja na jasi pri spomeniku NOB in poteka po kolovoznih poteh, trailih in enoslednicah v okolici Čemšeniške planine in Javorja. Pot začnemo pod severnimi pobočji Čemšeniške planine, kjer se usmerimo jugozahodno proti Zaplanini, vendar kaj kmalu zavijemo levo na gozdno kolovozno pot, ki se vzpenja po severnem pobočju Čemšeniške planine vse do Gunetove glave. Mimo kraja Gunet in Krivičnik nadaljujemo do Planinskega doma Vrhe. Makadamska cesta nas vodi do Svete Planine in Javorja, kjer boste lahko uživali v urejenih kolesarskih poteh trail centra Javor Trails. Trail center vsebuje več prog različnih težavnostnih stopenj. Ko se naužijemo trailov sledi zahtevnejši spust po enoslednicah mimo Zajčeve koče vse do kraja Loke. Tukaj zavijemo desno in nadaljujemo kolesarjenje do kraja Tabor. Pot nadaljujemo po lokalni cesti južno od kraja Pondor, skozi Čeplje vse do Hotela Grof.

DOLŽINA: 32 km (+/- odvisno od števila krogov na Javor Trails)

SKUPNO VZPONA: 900 m (+/- odvisno od števila krogov na Javor Trails)

SKUPNO SPUSTA: 1300 m (+/- odvisno od števila krogov na Javor Trails)

TEREN: hribovje

PODLAGA: makadamska cesta, gozdni kolovozi, traili in enoslednice