BIKE&BEER FESTIVAL 2021 - Lažja trasa

LAŽJA TRASA (CESTA IN MAKADAM)

Lažja in tehnično nezahtevna trasa (dolžina 30 km, 450 višinskih metrov), je namenjena manj zahtevnim gorskim kolesarjem, družinam in ljubiteljem kolesarstva, ki se navdušujejo nad vožnjo po makadamskih cestah ali kolovoznih poteh. Do izhodišča trase, ki se nahaja na nadmorski višini 735 m boste lahko poleteli s helikopterjem (97 €), ali pa vas bo do tja pripeljal naš shuttle (brezplačno). Navdušeni boste nad izjemnimi razgledi na Kamniško-Savinjske Alpe, Spodnjo Savinjsko dolino, Zasavje in Posavsko hribovje.

Izhodišče trase se nahaja na jasi pri spomeniku NOB in poteka po makadamskih in kolovoznih poteh v okolici Čemšeniške planine. Pot začnemo pod severnimi pobočji Čemšeniške planine in nadaljujemo jugozahodno proti Zaplanini in smučišču Prvine. Na križišču za Limovce in Brezje zavijemo levo in kolesarimo naprej proti Brezju in Dobrljevem. V kraju Dobrljevo se usmerimo naravnost proti Čemšeniku. Pri Čemšeniku nadaljujemo naravnost proti Zaloki in Jesenovem. Pot nas skozi kraja Križe in Drenovec pripelje vse do Planinskega doma Vrhe, kjer se v smeri Klinčkovega vrha počasi začnemo spuščati nazaj proti Hotelu Grof. Prečudovit spust poteka po makadamski cesti vse do kraja Loke, kjer zavijemo desno proti Taboru. Lokalna cesta nas južno od kraja Pondor pripelje vse do Hotela Grof.